Detta väljer jag



Årets första jullista.
Hämtad hos Sofies julblogg.

Adventsstjärna eller adventsljusstake? Adventsljusstakar är en stor favorit här.

Köpa julklappar i affärer eller via nätet? Jag gör båda, typ lika mycket men kanske något mer via nätet då det är så bekvämt att kunna sitta hemma i lugn och ro. Men ibland vill jag klämma och känna lite innan jag köper.

Tomtar eller änglar? Utöver mitt änglaspel har jag inga änglar hemma.

1:a advent eller Luciadagen? Jag har inte direkt firat Lucia på många år, tyvärr. Försöker ändra på det dock.

Mjuk eller hård pepparkaka? Tycker mycket om båda men det blir mest hårda.

Amaryllis eller julstjärna? De är så fina!

Mycket eller lite julpynt? Det ska kännas och se juligt ut men inget överdrivet. Hellre stilrent än stökigt.

Skumtomte eller chokladask? Svårt val, men väljer chokladask. Choklad är ju alltid choklad.

Uppesittarkväll eller julaftonsfrukost? Uppesittarkvällen har blivit en tradition.

Skicka en kommentar

0 Kommentarer