Julens filmlista 2016



♡ The Holiday
♡ Äntligen Jullov
♡ A Dennis the Menace Christmas
♡ Tror du på jultomten?
♡ Miracle on 34th Street
♡ Polarexpressen
♡ En underbar jävla jul
♡ Ronny & Julia ✔
♡ Barna Hedenhös uppfinner julen ✔
♡ Albert & Herberts Jul
♡ Rulle på Rullseröd
♡ Liv i luckan
♡ Sunes Jul ✔
♡ Kaspar i Nudådalen


Efter önskemål kommer här min julfilmlista även på bloggen.
Dessa filmer vill jag hinna se på innan julafton. Listan innehåller 50% julfilmer och 50% julkalendrar, vilket är ganska vanligt när det gäller mig. Vissa ser jag för första gången och vissa för åttonde. Förhoppningsvis ser jag ingen för sista gången. Några kalendrar har jag redan hunnit beta av och i oktober börjar jag även med filmerna. Och självklart kan det hända att jag oplanerat ser på filmer som inte står med på listan. Vill ni att jag skriver till de i så fall?


Dessa ser jag för första gången.

Vill ni läsa mer om mina julfilmer och vilka som är mina favoriter? Kolla in länkarna under "utvalda inlägg" i sidomenyn. ➞

Skicka en kommentar

2 Kommentarer