Novemberlängtan



November. Tredje november. Om tre veckor vankas det julpynt här i min lilla lya. Åh, jag längtar sådär pirrigt mycket efter tomtar, adventsbelysning och gardiner just nu. Jag räknar spänt ner dagarna...

Det blir ett kort inlägg nu för jag är hundvakt idag och vi måste ge oss ut en sväng. Men jag bjuder på en jullåt som du kan stanna och lyssna på. Det är en nyfunnen favorit för i år med countrysångaren Scotty McCreery. Underbar!

Och missa inte att det finns en ny enkät att svara på i sidomenyn :)

Skicka en kommentar

4 Kommentarer

  1. Idag sprider jag nätkärlek på min blogg och tipsar om dig!

    Hoppas du får en härlig dag!
    //Angelica

    SvaraRadera
  2. Kikar in via Angelica, ska bli så mysigt att följa dej in i julen=) Har inte så mycket jul själv så jag behöver lite;)

    SvaraRadera
  3. Har skickat lite bloggkärlek till dig idag på min blogg http://victoriajul.blogg.se/2015/november/bloggkarlek-2.html

    SvaraRadera
  4. Kul att hitta hit via Angelica. Vilken stämningsfull blogg du har! Och en riktigt skön låt du bjöd på! Älskar country!

    Kram Lena

    SvaraRadera