Mer julläsning


Jul & tradition.
I fredags när jag var och handlade fick årets andra jultidning följa med mig hem. Jag brukar inte köpa fler än Allers då de flesta andra brukar vara ganska dyra men denna från Hemmets Journal kostade endast knappt 40 kr och när jag bläddrade lite snabbt i den i butiken så blev jag genast intresserad att läsa mer. Jag tror faktiskt att jag gillar denna lite bättre än Allers Julmagasin, den känns mer mysig och traditionell med reportage, recept, pyssel, inspiration, korsord, berättelser och sångtexter. Jag är jättenöjd över mitt köp.

Har du köpt någon jultidning ännu?

Skicka en kommentar

12 Kommentarer

  1. Nä, faktiskt inte! Jag väntar till de flesta kommit och sen ska jag välja en att köpa. Har inte råd med flera i år!

    SvaraRadera
  2. Jag gillade också den här tidningen nästan mera än Allers Julmagasin! Älskar att läsa om andras jultraditioner och julfirande - så mysigt! Skönt när en jultidning inte ruinerar en också...

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, priset är riktigt bra, alldeles lagom :)

      Radera
  3. Jag har inte köpt någon än då min närmsta affär inte har några:( Är sugen på Hemmets Journal dock!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hoppas du får tag på den snart!

      Radera
  4. Håller med dig, den är lite ..."mustigare" som man kan sjunka ner i liksom.

    SvaraRadera
  5. Älskar framsidan på denna tidningen, har dock inte sett den i någon affär, men ska absolut leta efter den :)

    SvaraRadera
  6. Ja Allers julmagasin fick jag för ett tag sedan :)

    SvaraRadera